Zkušenosti s novou láskou a výrobky v mém životě a praktická zkušenost s Antiperspirantem Natural Veil od mých klientů

22.01.2017

Antiperspirant Natural Veil a jeho použití

Znáte ten pocit, kdy potřebujete všemu přijít na kloub?
Jste zvědavi, jak, co funguje?

Sebe přesvědčíte velice rychle - hlavně, z toho důvodu, že nehledáte, proč něco nefunguje, ale snažíte se najít, co dobrého Vám to přinese a nejen Vám, ale i Vašim blízkým.

Takže se vrhnete do zkoušení, zjišťujete další výhody i nevýhody a rozhodujete se výrobek nabídnou dál. Jenže, jak ostatním ukázat výhody nabízeného? Vyprávěním? Kdo z Vás to zkusil, tak ví, že to vůbec není jednoduché.

Hodně se setkávám s reakcí, určitě to nefunguje, mám něco podobného a dále nemám čas si tě poslechnou, ani chuť a je to drahé a přitom Vy jen říkáte o výhodách a radostech, dále co Vám pomohlo a mohlo by přinést výhodu i ostatním.

Jenže já si řekla, že se nenechám odradit a budu sbírat zkušenosti a výrobky budu používat pro sebe a pro ty, kteří chtějí.

Tak a už se dostávám ke zkušenostem s přírodním minerálem (antiperspirantem) Alunitem

Antiperspirant je 100% přírodní deodorant, který má antibakteriální účinky, skvěle ničí bakterie a účinek je minimálně 24 hodin.
Není jen na pocení, teda abych to uvedla na pravou míru - eliminuje zápach, ale propouští pot ne jako antiperspiranty na bázi hliníku, což je skvělé. Dále také výborně pomáhá k hojení ran.

Je vhodný po holení - ať pro dámy, tak pro pány :-) v případě pořezání, stačí alunit namočit a potřít.

Dále při popáleninách - dvě zkušenosti mluví za vše - moje klientka se opařila horkým čajem v oblasti třísel a nohou. Ihned po opaření namočila krystal do vody a potřela - po chvilce přestalo pálení, opakovala potírání v určitých intervalech a po 2 dnech nebylo po spálenině ani vidu ani slechu. To stejné její maminka, která se opařila o hrnec - opět ihned potřela prst alunitem a nebylo potřeba jet na pohotovost.

Alunit skvěle likviduje opary a afty - tak k tomu mám i fotografie - moje maminka měla mezi svátky pusu plnou oparů - používala pouze 2 věci - alunit na potření - došlo k rychlému hojení a aby byly rty vláčné tak používala balzám na rty od tiande. Hojení bylo velice rychlé - max 3-4 dny a nevznikly žádné jizvičky.

Další možností je použít alunit na dezinfekci ústní dutiny - stačí ho namočit do vody a buď kloklat nebo vyplachovat - např. při resekci zubu - tady je doporučení ještě nalepit na místo bolesti náplast buď Wutong nebo JianKang nebo bolesti v krku. Jak dlouho nechat namočený ve vodě? Moje zkušenost - mezi 30-35 vteřinami.

Těch výhod je mnohem více a víte, jak tomuto výrobku říká můj manžel? "Švýcarský nožík" - nejdříve jsem koukala a nerozumněla co tím myslí, ale v zápětí mi to vysvětlil. Řekl mi: "Prostě ho chci, protože ho mohu využít v podstatě na cokoliv" a pak, že to nejde.

Cena antiperspirantu + 2 přírodních mýdel zdarma je 326,- kč
Zajímá Vás, jak získat výrobek nebo i jiné zajímavosti přírodních výrobků? Pište do zpráv - čekám na Vaše reakce.

Tak a pokud se Vám zdá cena vyšší (což opravdu není), chcete nabízím VIP kartičku a možnosti využívat výhod, které se nabízejí? I k tomu jsem Vám k dispozici a ráda vše vysvětlím.

Přeji krásný den Simona Vrabcová

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky